Utmanad

Utmanad av Carro

1. Vilket datum föddes du & Vart? 
16:e februari i Stockholm

 2. Vilka ställen har du bott på?
Myggdalsvägen och Krusboda i Tyresö, Sundsvall några år, paradiset, stan, Färjegårdarna, Hushagen i Borlänge, Sälen en höst och vinter.

3. Vilka har du vart tillsammans med & hur länge?
Ointressant men jag tror att jag och A har hängt i 6 år kanske... eller kanske mer. Jag har aldrig räknat sånt där.

4. Hur många barn vill du ha & vad ska ditt nästa barn heta?
Vissar dagar 10, vissa 0.

5. Vart bor du om 3 år?

I mitt fina hus

6. Vad saknar du mest med livet som tonåring?

Usch, ingenting.

7. Vilken blogg har du ogillat som du nu gillar?

Alex Schulmans går lite upp och ner.

8. Vilken blogg anser du vara mest läsvärd?
Beror på humör.

9. Finns det någonting du vill ändra med dig själv, kroppsligt?
Ja, det gör det nog men jag brukar låta bli att tänka så.

10. Vad är det absolut bästa du gjort?
Det mesta jag gör är bra enligt mig.

11. Är du piercad & isf vart?
Ja, men borde nog plocka ur den kanske.

12. Är du tatuerad & isf vart?
Ja, en liten en vid foten

13. Finns det någon du verkligen avskyr?
Jag tror det. Har svårt att skilja på vad jag avskyr och vad jag är rädd för. Säger ofta att jag hatar saker som jag egentligen är rädd för.

14. Varför bloggar du?
Det undrar jag också ibland. Jag antar att jag har fullt med ord som behöver komma ut.

15. Slutligen, vem utmanar du att svara på samma frågor som du just gjort?
Nja, om någon känner för det så kör. Annars strunta i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback